قیمت دوربین هایک ویژن

فهرست مطالب

برای اطلاع از کیفیت و قیمت دوربین هایک ویژن به سایت hikvision-cctv.com مراجعه کنید. که برند هایک ویژن یکی از مطرح ترین برندها در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری است. قیمت دوربین هایک ویژن بسته به نوع آنها دوربین آنالوگ یا دوربین تحت شبکه (IP) متنوع می باشد. دوربین های تحت شبکه (IP) نسبت به دوربین های آنالوگ یا توربو اچ دی گرانتر است. هایک ویژن علاوه بر دوربین های مدار بسته، دستگاههای ضبط تصویر آنالوگ، ذخیره سازی تحت شبکه و… را نیز تولید می کند. موارد دیگری که بر روی قیمت دوربین هایک ویژن تاثیر گذار است شامل فناوری بکار گرفته شده در دوربین مدار بسته، نوع لنز دوربین، جنس بدنه دوربین، میزان هوشمندی دوربین مدار بسته و کیفیت تصاویر ضبط شده در دوربین مدار بسته می باشد. کیفیت تصاویر نیز با میزان رزولوشن دوربین رابطه مستقیم دارد و هر چه رزولوشن دوربین بیشتر باشد تصاویر با جزییات بیشتری در دوربین ضبط می شود. نکته دیگر اینکه در زمان خرید باید در نظر داشت که رزولوشن دوربین مدار بسته با رزولوشن دستگاه همخوانی داشته باشد.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

علت تفاوت قیمت دوربین های هایک ویژن به دلیل امکانات زیاد در دوربین های تحت شبکه (IP) نسبت به دوربین های آنالوگ یا توربو اچ دی است. این امکانات شامل موارد زیر است:

  • دوربین های مدار بسته تحت شبکه (IP) هایک ویژن

دوربین مدار بسته آی پی هایک ویژن با استفاده از اینترنت به انتقال تصویر و اطلاعات می پردازد. اگر چه قیمت دوربین آی پی هایک ویژن نسبت به دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی کمی بیشتر است اما این دوربین ها دارای تصاویر بسیار با کیفیت تری هستند. دوربین هایک ویژن با داشتن پردازشگر کوچک در خود مثل کامپیوتر عمل می کند و با استفاده از حسگرها تصاویر را دریافت و تبدیل به اطلاعات دیجیتال کرده و آنها را به دستگاه ضبط کننده ارسال می کند. برای خرید دوربین آی پی هایک ویژن با لیست قیمت دوربین هایک ویژن متنوعی روبرومی شوید اما شما میتوانید یکی از انواع مختلف دوربین ها، دوربین دام، دوربین بولت، دوربین اسپید دام و دوربین PTZ را انتخاب کنید.

  • دوربین های آنالوگ یا توربو (HD) هایک ویژن

نام دیگر دوربین آنالوگ هایک ویژن، دوربین های توربو اچ دی یا دوربین آنالوگ است. این مدل دوربین های هایک ویژن تصاویر خود را از طریق کابل شبکه معمولی انتقال می دهند. در صورت ایجاد خرابی در کابل های دوربین های آنالوگ ، تصاویر به همراه نویز دریافت می شود. در دوربین های تحت شبکه پردازش تصویر در داخل دوربین انجام شده اما در دوربین های analog هایک ویژن پردازش در درون دستگاه انجام می گیرد. بطور کلی دوربین های آنالوگ می تواند از نظر قیمت مناسب بوده و تصاویر معمولی را برای شما ایجاد کند.

لیست قیمت محصولات هایک ویژن

در بخش زیر لیست قیمت محصولات هایک ویژن قرار دارد که در این فایل علاوه بر قیمت محصولات بعضی از توضیحات لازم در مورد محصولات نیز قرار داده شده است. در بخش توضیحات مواردی چون رزولوشن تصاویر، لنز ثابت یا متغییر، تکنولوژی های بکار گرفته در آنها مانند کاهش صدای دیجیتال و… بیان شده است.

 
 

خرید و دریافت لیست قیمت انواع سوئیچ هایک ویژن

سوئیچ هایک ویژن یکی از تجهیزات شبکه می باشد که در نصب و راه اندازی دوربین ها در پروژه های بزرگ کاربرد دارد زیرا که موجب استفاده کمتر از کابل کشی و کاهش هزینه ها می شود. سوئیچ های هایک ویژن به دو نوع سوئیچ مدیریتی و سوئیچ غیرمدیریتی دسته بندی می شود. سوئیچ غیرمدیریتی به صورت پیش فرض برنامه ریزی شده تولید میشود و نمیتوان عملکرد آن را تغییر داد و به همین دلیل نیز از نظر قیمت مناسب می باشند. در سوئیچ مدیریتی میتوان تغییرات دلخواه را ایجاد کرد تا عملکرد دستگاه بهینه شود و میزان سطح دسترسی را برای کاربران تعریف کرد.

خرید و دریافت لیست قیمت لوازم جانبی و اکسسوری هایک ویژن

لوازم جانبی هایک ویژن در زمان نصب دوربین کاربرد دارد. این برند در زمان نصب دوربین لوازم هایی چون آداپتور، پایه براکت، پایه دوربین و دستگاه تستر هایک ویژن را تولید کرده است. از پایه دوربین ها در زمان نصب دوربین استفاده می کنند این پایه ها میتوانند وزنی به اندازه 30 کیلوگرم مناسب می باشد و اکثرا در محیط های باز استفاده می شود. از دستگاه تستر هایک ویژن برای تست تصویر دوربین HD-TVI و اتصال سریع به دوربین ها استفاده می شود. مهمترین کاربرد آن تست دوربین ها و بررسی کابل کشی می باشد.

 
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره محصولات هایک ویژن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

02154871200